Reklamationsformular

Hvis der er noget på din rejse, som ikke lever op til dine forventninger, vil vi gerne vide det med det samme. Langt de fleste problemer kan løses på rejsemålet med hjælp fra vores guider – kontakt dem derfor hurtigst muligt ved eventuelle problemer.

Hvis du venter til du er kommet hjem kan vi ikke hjælpe dig eller rette de fejl, som måtte være opstået. Hvis vi ikke får mulighed for at hjælpe på rejsemålet er du ifølge vores rejsevilkår og branchepraksis ikke berettiget til erstatning.

Hvis det ikke har været muligt at rette fejlen på stedet, kan du efter hjemkomst udfylde nedenstående reklamationsformular.

Vær opmærksom på:

  • For at en eventuel efterfølgende erstatning er mulig, er det en forudsætning at du har kontaktet os omkring problemet allerede på rejsemålet
  • Hvis din sag drejer sig om sygdom, skade eller tyveri, er det normalt dit forsikringsselskab du skal kontakte. Har du købt rejseforsikring med Allianz, da du bestilte din rejse, er det dem du skal henvende dig til. Har du forsikring med et andet forsikringsselskab, er det dem du kontakte
  • Handler din henvendelse om flyrejsen, skadet eller forsinket bagage, læs da mere her
  • Har du allerede fået kompensation på rejsemålet, kompenserer vi normalt ikke yderligere efter hjemkomst da vores destinationspersonale har god indsigt i og erfaring med eventuelle erstatningsniveauer og branchepraksis
     

Reklamationen skal være os i hænde senest 1 måned efter rejsen er slut.

Umiddelbart efter at du har udfyldt formularen får du en mail, hvor vi angiver en omtrentlig behandlingstid af sagen. Når vi har behandlet sagen vil du blive kontaktet af vores kvalitetsafdeling.